دانلود Driving Speed Pro – بازی نهایت سرعت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Driving Speed Pro – بازی نهایت سرعت
نوشته شده در شنبه 11 مرداد 1389
بازدید : 978
نویسنده : محمدومتین

Driving Speed Pro دانلود Driving Speed Pro   بازی نهایت سرعت

 

امکان Customize یا شخصی سازی هم در بازی Driving Speed Pro با جزئیات بسیار بالا قرار داده شده است و هر ماشینی را که تهیه می کنید، می توانید اجزای مختلف آن را تعویض یا بازسازی کنید تا در مسابقات پیش رویتان بدرخشید. موتور داخلی و اجزایی همچون چرخ ها را تغییر دهید تا با سرعت بیشتری در مسیر مسابقه بتازید. اجزای دیگری هم هستند که به تعادل ماشین در جاده کمک کرده و از واژگونی آن جلوگیری می کنند.

 

وارد تورنومنت های جهانی شوید تا با بهترین و سرعتی ترین خودرو ها در جهان به رقابت بپردازید. پاداش چنین مسابقاتی در Driving Speed Pro خیلی بیشتر از رقابت های معمولیست که در جاده ها انجام می دهید. اکثریت مراحل این Tournament ها در پیست های تمیز و صافی هستند که مخصوص شما و مسابقه دهندگان دیگر طراحی شده اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. طبق معمول، مسیر هایی که پیچ و خم زیادی دارند و دست انداز هایی به عمد در آن ها تعبیه شده اند، میزان سختی بالاتری نسبت به سایر پیست ها دارند و باید تمامی قدرت و سرعت ماشینتان را به کار بگیرید تا شاهد اتفاق ناگواری نباشید و هم چنین کاپ قهرمانی را به دست بگیرید. اطلاعاتی مانند سرعت و دور موتور در گوشه و کنار صفحه بازی Driving Speed Pro نمایش داده می شوند تا با توجه به آن ها رانندگی کنید و مشکلی نداشته باشید.

حجم فایل : 126.27 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir




:: موضوعات مرتبط: ماشین سواری , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
متین در تاریخ : 1393/5/23/4 - - گفته است :
بابا عجب بازی توپیه .دستتون درد نکنه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: